Aprašymas
KROSS ESKER 6.0
Kalnų dviračiai ir plento dviračiai yra dvi populiariausios sporto šakos kalbant apie dviratininkus. Kaip būtų sujungus šiuos du? Neįmanoma? Ne! CX dviratis užkariauja vis daugiau skirtingų dviratininkų širdžių. Mes garantuojame, kad „Kross Esker 6.0“ yra dviratis, kuris ne tik pavergs jūsų širdį. Tai padės atrasti visiškai naują pasaulį. Jame yra nauji, patvaresni dažai ir gerai apgalvota komplektacija. Mes taip pat patobulinome daugybę smulkių detalių, kurių nematyti iš pirmo žvilgsnio, o tai pagerins jūsų važiavimo komfortą ant bet kokio tipo paviršiaus. Esame tikri, kad naujoji šio dviračio versija bus tokia pat ar net smagesnė nei ankstesniais metais.
Pritaikyta bekelės poreikiams
Dar visai neseniai nebuvo žvyruotų dviračių poreikiams pritaikytos dviračių įrangos. Tačiau „Shimano GRX“ pakeitė šio dviračio veidą ir leido dviratininkams būti laisviems. „Kross Esker 6.0“ komplektuojamas su visa „Shimano GRX“ grupe, veikiančia „2×11“ sistema. Hidrauliniai diskiniai stabdžiai taip pat yra meno kūrinys, kilęs iš Japonijos, žydinčių vyšnių medžių šalies. Skirtingai nuo japoniškų vyšnių rūšies „Sakura“, „Kross Esker 6.0“ nežydi tik kelis mėnesius. Kai tik pradėsite minti, norėsite, kad ši akimirka truktų amžinai. DT šveicariški ratlankiai buvo pagrindas, ant kurio mes pastatėme savo ratus. Juose sumontavome patikrintas „WTB Riddler“ padangas, kurių plotis 37 milimetrai, pamėgtas daugelio žvyrininkų.
Technologijos, užtikrinančios linksmybes nuo civilizacijos
„Kross Esker 6.0“ rėmas pagamintas iš superlite aliuminio. Šis lydinys dėl terminio apdorojimo pasižymi dideliu standumu ir perkrovos galimybe. O svarbiausia – dėl mažo svorio. Be to, mažiausiai atvirose vietose rėmo vamzdžiai yra trigubai moduliuojami, siekiant sumažinti jo svorį. Be to, tiek galiniame trikampyje, tiek anglies šakėje yra tvirtos ašys, kurios padės sumažinti techninės priežiūros darbų kiekį keičiant ratus. Projektuodami rėmą nusprendėme jį aprūpinti vidiniu kabelių nukreipimu. Dėl to, kas išdėstyta pirmiau, mes padarėme dviračio išvaizdą estetišką ir tvarkingą, todėl daugeliui žmonių tai puiki priemonė keliauti į darbą. Kabelių nukreipimo sistema taip pat leido mums sumažinti kabelio trūkimo riziką važiuojant bekele.
RĖMAS IR ŠAKĖ
RĖMO DAŽŲ LAKAS |
MATTE |
RĖMAS |
ALUMINIUM SUPERLITE |
ŠAKĖ |
CARBON |
ŠAKĖS EIGA |
NĖRA |
GALINĖ ŠAKĖ |
NĖRA |
GALINIS AMORTIZATORIUS |
NĖRA |
KOMPLEKTACIJA
PRIEKINIS PERMETĖJAS |
SHIMANO GRX RX810 |
GALINIS PERMETĖJAS |
SHIMANO GRX RX810 |
PERMETĖJŲ SVIRTELĖS |
SHIMANO GRX RX600 |
ŠVAISTIKLIAI |
SHIMANO GRX RX600 |
GRANDINĖS NARELIAI |
46T-30T/175MM |
KASETĖ |
SHIMANO 105 HG700 |
KASETĖS DANTUKAI |
11-34T |
PAVAROS |
22 |
APATINIS UŽVERŽĖJAS |
SHIMANO BSA BB-RS500 |
GRANDINĖ |
SHIMANO HG601 |
RATAI
PRIEKINĖ STEBULĖ |
SHIMANO RS470 12X100 |
GALINĖ STEBULĖ |
SHIMANO TIAGRA RS470 12X142 |
PADANGOS |
WTB RIDDLER 700X37 COMP TAN |
RATLANKIAI |
DT SWISS R500 |
STABDŽIAI
PRIEKINIAI STABDŽIAI |
SHIMANO GRX RX400 |
GALINIAI STABDŽIAI |
SHIMANO GRX RX400 |
STABDŽIŲ RANKENĖLĖS |
SHIMANO GRX RX600 |
DISKINIAI STABDŽIAI |
SHIMANO RT30 (160) |
KOMPONENTAI
RANKENOS |
ALUMINIUM/ 31,8 (S- 420MM, M- 420MM, L- 440MM, XL- 440MM) |
STEMAS |
ALUMINIUM/ 31,8/7° (S- 80MM, M- 90MM, L- 90MM, XL- 100MM) |
SEDYNĖ |
WTB VOLT SPORT |
SEDYNĖS UŽVERŽĖJAS |
ALUMINIUM SP-218 |
VAIRO GUOLIAI |
FSA NO.42/ACB;1-1/8″-1,5″ |
RANKENŲ GUMOS |
FIZIK TERRA MICROTEX |
PEDALAI |
BRAK |
SVORIS
SVORIS |
S: 10.72 KG; M: 10.8 KG; L: 10.85 KG; XL: 10.9 KG |